tisdag 6 september 2011

systugan är öppnad!

nu gäller det bara att inte ställa bort symaskinen utan hålla igång. mitt första verk är gjort:



en hakklapp. blev en liiiten miss då undertråden tog slut när jag sydde fast kardborrebandet men så får det vara när det är första gången i livet man syr en sak. annars är jag nöjd, har inte missat med kantbandet någonstans.
tänkte att det inte gjorde nåt med vit tråd på första då jag ville se alla missar ordentligt men hey, det blev ju inga sådana missar o nu syns alla små vingliga stygn apmycket mot det skulle gjort med grön tråd. enda saken jag ångrar eller tycker känns surt – trådfärgen.
bara att köpa mer kantband och köra vidare då så man får in ngn vana. sen har jag ju andra skojjiga mönster som ligger och väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar